Pagina's

woensdag 28 september 2011

Cravings; Topshop Worker Boots






Oh how I want these worker boots. I want them so bad! But I have never ordered something at Topshop, which is actually terrible, isn't it? Their collection is so pretty! Found a lot of items that I would die to have in my closet! But I kind of anxious.. Won't I spend a lot of money on ordering and sending back unwanted or not fitting items?


These are other items that I like or even love!

Celeste Dress by Motel


Miley Dress by Goldie






Faux Leather Waistband Flannel Lantern Skirt

Animal Crop Vest

Black Ribbed Peplum Bodycon Skirt

MOTO Coated Siouxie Hotpants




So I was curious, have you ever ordered something in the Topshop webshop, and how did that go? How are their sizes, how is the quality, and how does it work when you ordered something that you weren't too pleased with?

2 opmerkingen:

  1. Bestellen bij Topshop gaat heel vlot. Mijn pakje kwam op een weekje al aan.
    Beste manier om de goede maat te "raden" is de size guide op hun website raadplegen en jezelf opmeten met een lintmeter en dan vergelijken. Ook kan je kijken of een artikel al een "rating" heeft, en zo kan je ook te weten komen hoe het ongeveer valt.

    Ik hou echt van Topshop. De materialen die ze gebruiken zijn van erg goede kwaliteit en de dingen die ik besteld had waren echt exact zoals op de foto's van de website.

    Ik heb dus nog geen ervaring met retourneren!

    Ik raad het je aan om een bestelling te plaatsen ;)

    Leuke dingetjes trouwens! Hun collectie dit najaar is echt geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah die workers zijn echt mooi!!!

    ik heb ook nog nooit besteld op topshop maar ze hebben echt leuke items, dus denk dat ik het maar gewoon ga doen :)!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen